План заходівГерманівськоїгімназії
спрямованих на запобігання
та протидіюбулінгу (цькуванню) у 2021/2022 навчальномуроці
Мета:розглянутикомплекснийпідхід до організаціїпопередження та протидіїбулінгу (цькуванню) та будь-якиміншимпроявамнасильства в закладах освіти.
- вироблення у дітейнебайдужості до проблемибулінгу, розвитокспівчутливогоставлення до жертв насилля, навичкинадання і отриманнядопомоги
№ | Заходи | Терміни виконання | Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційнезабезпечення попередженнянасильства та булінгу (цькування) | |||
1 | Підготовка наказу «Про запобіганнябулінгу (цькування) у закладіосвіти» | До 31.08 | Адміністрація |
2 | Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадкамибулінгу (цькування) в закладіосвіти» | До 07.09 | Адміністрація |
3 | Наради з питаньпрофілактикибулінгу (цькування): · з педагогічнимипрацівниками; · з технічнимперсоналом. | Вересень | ЗДВР |
4 | Обговорення правилповедінки в класах. | Вересень | Класнікерівники |
5 | Організаціямеханізмівзвернення та встановленняінформаційнихскриньок для повідомлень про випадкибулінгу (цькування) | Вересень | Адміністрація |
6 | Поновленняінформації про профілактикубулінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Вересень | Педагог - організатор |
7 | Оформленняметодичнихматеріалів «Стоп булінг» | Жовтень | ЗДВР |
8 | Перевіркаінформаційноїдоступності правил поведінки та нормативнихдокументів з профілактикибулінгу (цькування) | Листопад | ЗДВР |
9 | Участь у акції «16 днівпротинасильства» | Грудень | Класні керівники |
10 | Виступи на загальношкільнихбатьківськихзборах з профілактикибулінгу (цькування) в учнівськомуколективі | Лютий – квітень | Адміністрація, класнікерівники |
Робота з працівникамигімназії | |||
11 | Проведеннянавчальнихнарад для вчителівщодозапобіганнябулінгу (цькування) та заходівреагування | Осінніканікули | ЗДВР |
12 | Інструктивнінаради з питаньпрофілактикибулінгу (цькування) з педагогічнимипрацівниками та технічним персоналом | Листопад | Адміністрація |
13 | Тренінг для вчителівщодозапобіганнябулінгу (цькування) у закладіосвіти | Осінніканікули | ЗДВР |
14 | Співбесіда з класнимикерівниками за результатами діагностикикласногоколективу | За результатами кожноїчверті | ЗДВР |
15 | Консультуваннякласнихкерівниківадміністрацією закладу з проблемнихситуацій | Впродовжнавчального року | Адміністрація |
Робота з учнями | |||
16 | Проведеннятренінгів для учнів з розвиткунавичокспілкування та мирного вирішенняконфліктів | Впродовж року | Класнікерівники, запрошеніспеціалісти |
17 | Проведення годин спілкування з метою формуваннянавичокдружнихстосунків у класномуколективі | Впродовж року | Класнікерівники |
18 | Імітаційнагра (6-7класи) «Якщо тебе ображають» | Жовтень | Класнікерівники |
19 | Деньтолерантності | Листопад.16.11 | ЗДВР , класнікерівники |
20 | Імітаційнагра «Насильство – це…» 6.кл. | Грудень | Класнікерівники |
21 | Інформаційнаакція «16 днівпротинасильства» | Листопад - грудень | Педагог - організатор |
22 | Флешмоб «Зупинимобулінг разом!» | Грудень | Педагог - організатор |
23 | Годиниспілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо | Січень | Класнікерівники, |
24 | Уроки відвертогоспілкування «Змінюй в собінегативнеставлення до інших», «Як подолатибулінг» | Лютий | Класнікерівники, |
25 | Конкурс плакатівпротинасильства «StopBulling» | Березень | Педагог - організатор |
26 | Заняття з елементамитренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистоятитискуоднолітків», «Профілактикабулінгу в учнівськомусередовищі», «Вчимосябезпечноїповедінки в мережіІнтернет». | Впродовж року | Класнікерівники |
27 | Виставкамалюнків «Ми різні, але рівні» | Квітень | Гончар Л.В. |
28 | Бесідиучнівщодопротидіїбулінгу з представникамиполіції, соціальноїслужбитощо | Впродовж року | ЗДВР |
Робота з батьками | |||
30 | Тематичнібатьківськізбори «Протидіябулінгу в учнівськомусередовищі» | Впродовж року/за потреби | Адміністраціякласнікерівники |
31 | Підготовкапам'ятки для батьків про порядок реагування та способиповідомлення про випадкибулінгу (цькування) щододітей, заходи захисту та наданнядопомогидітям | Жовтень | Адміністрація |
32 | Тематичнібатьківськізбори в класах «Безпечнаповедінкадітей в мережіІнтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року | Класнікерівники |
33 | Проведенняконсультацій з питаньвзаєминбатьків з дітьми | Впродовж року | класнікерівники |
34 | Консультуваннябатьківщодозахисту прав та інтересівдітей | За потреби | Класнікерівники |
Моніторингосвітньогосередовища закладу освіти | |||
35 | Самооцінка закладу освітизапоказниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація, колектив закладу |
36 | Анонімнеанкетуванняучнів 6-11класів про випадкибулінгу (цькування) у школі | Грудень | Біла К.І |
37 | Діагностикастосунків у закладіосвіти. Анкетуванняучнів та вчителів. | Лютий | Адміністраціязалученіспеціалісти |
38 | Аналізінформації за протоколами комісії з розглядувипадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти | Щомісяця | |
39 | Підготовказвіту про виконання плану заходівіззапобігання та протидіїбулінгу (цькуванню) в закладіосвіти | Травень- червень | ЗДВР |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |